Betreuung Studierende: Neue Zuteilung nach Nachname / Student support: New allocation of surnames

Das Team des Studienbetriebs gibt Ihnen bei Fragen oder Unklarheiten rund ums Studium gerne Auskunft. Sie können Ihre Fragen entweder direkt am Schalter (beachten Sie die Schalteröffnungszeiten) oder per Telefon / E-Mail an den Studienbetrieb stellen. Bitte beachten Sie dabei die Zuordnung nach Nachname.

Auf Anfang März hat die Zuteilung der Studierenden nach Nachname geändert. Sie finden die neue Zuordnung im Kasten auf der rechten Seite oder auf der Teamseite des Dekanats. Bitte wenden Sie sich für Ihre Fragen direkt an die entsprechende Kontaktperson.

Teamseite Dekanat

*******************************************************************************

The team for study affairs will be happy to help you with any questions or uncertainties you may have regarding your studies. You can ask your questions either directly at the Dean’s Office (please check the office hours) or contact the team for study affairs by telephone or e-mail. Please note the allocation by surname.

At the beginning of March the allocation of students by surname has changed. You will find the new allocation in the box on the right or on the Dean's Office Staff page. Please address your questions directly to the appropriate contact person.

Dean's Office Staff Page

Kontaktpersonen (Zuteilung alphabetisch nach Nachnamen)

A bis J:
Bea Girardet, Dekanat